Tekstovi / Lyrics

Mali Mozgovi


Deformisana tijela bez kicme
s knjigama pod rukom
 velikom praznom glavom
zure na porciju pameti

Mali mozgovi,mali mozgovi
nasi buduci kapaciteti
Mali mozgovi,mali mozgovi
nasi buduci funkcioneri

Cilj im je dobijanje
jebenog papira
a osobina
devijacija licnosti

Strah od zivota

Svaki dan nove vijesti
od kojih se bojim
ubijanja na cesti
ne osjecam se svojim

Strah,strah od zivota

Svaki dan ista sranja
od izvjestaja su novine pune
sve se vise o ratu pise
a moj zivot pocinje da trune

Strah,strah od zivota

Ko je taj covjek?

(Sef)
Nad glavom ima oreol
i smislja laznu pricu

Groblje zivota mu sija
kao maska na licu

Ko je taj covjek ?

Pred njim posrcu bijedni
ipak se prave sretni

Birokratija sve vise jaca
a roblje racune placa

Ko je taj covjek ?

Novi dan

Jedem jutarnju snitu kruha
premazanu naslovima iz dnevnih novina

Dekorisani komadi mesa
smiju se sa TV ekrana

Nasminkani dio braka
obavlja svoju nocnu duznost
i sve je to zbog novog dana
i sva je to zbog novog dana

Sve je to zbog novog dana

Ocevi donose iz preduzeca
paket obecanja lazi i smeca
a majke daju djeci kasikom

Sedam pogodenih brojeva
i tako se definise sreca
a majke daju djeci kasikom

Kao i obicno...


Kao i obicno nista se ne dogadja
u ovome gradu ja sam stojim u prolazu
i gledam u omladinu koja se
sve vise odaje alkoholu

Kao i obicno nista se ne dogadja
osim iscekivanja

Da se cjene spuste
da se zajam upise
da se dugovi vrate
da se zabava nadje

Kao i obicno nista se ne dogadja
ja izvjestaj predajem
umire grad

Ulicom

Hodam ulicom na mene pljuju
okrecu se za mnom prezirnim pogledom
kazu mi da sam odpadak od drustva
oni hoce da me uniste

Trcim ulicom oni me dave
Padam na ulicu
ja nisam ziv

Koracam ulicom zrak mi smrdi
koracam ulicom slutim zlo
koracam ulicom vidim imbecile

koracam ulicom vidim imbecile

Trcim ulicom oni me dave
padam na ulicu
ja sam ziv

Protest

( Tanja M.)

Osjeca se nestasica mnogih stvari
Osjeca se besparica nesto standard kvari
Osjeca se nedostatak svjezih ideala
Povjeren nam je zadatak, al´ je plata mala

Osjeca se pomankanje zivotnog prostora
Svjezeg zraka sve je manje , ali se disati mora
Osjeca se deficit probudjene svijesti
Odrzacemo plebiscit, sta cemo sutra jesti

Godine krize i ocajanja
Osjecamo mnoge nedostatke
Dosta nam je cutanja
Nama su rijeci pobune slatke

Necu da budem dio jebene mase

Necu da budem dio jebene mase
da zivim po inerciji
da slusam vase gadosti
da budem ram za vase radosti

Necu da budem dio
necu da budem dio
jebene mase
ne, ne, ne, ne

Hocu da znam da postojim
uradicu nestosmjelo i hrabro
jer jos uvijek vjerujem u iste stvari
jos uvijek mislim svojom glavom

Sadasnjost

Kad kriknes kad se probudis
Snobove kad pregazis
Pocet ces da zivis
Zivis ,zivis,zivis,zivis

Kad shvatis da si prevaren
Kad to glasno kazes
Prestanes da lazes
Pocet ces da zivis

Sad si mrtav,sad si prah
Pregazen si nisi sam

Toliko ljudi isto sanja
Toliko ljudi isto misli
Toliko ljudi u snu vristi
Vristi,vristi,vristi,vristi

Sad si mrtav sad si prah
Pregazen si nisi sam

Ubijam te

Sa svojim prljavim mislima
i ruznim rijecima
prilazim ka
tvojim ocima

Ubijam te

Postajes nervozna gubis dah
iz usta ispustas laz
zatvaras oci
znas da je kraj

Ubijam te
sa svojim prljavim mislima
ubijam te
sa svojim ruznim rijecima

A bili su tako lijepi...

Bio sam posljednji
nervozan,umoran
za smrt spreman
cekali su me

Bili su strpljivi
u zasjedi cekali
da me prisvoje
uzmu za sebe

A bili su tako lijepi otimaci moje mladosti

A bili su tako lijepi  cuvari moje radosti

A bili su tako lijepi otimaci moje mladosti

A bili su tako lijepi cuvari moje radosti

(s)HIT (Budi mlad i hitar  da pukne litar)

Mogu popit' piva sto
ali ko ce platit' to
Mogu srusit' citav grad
Ali gdje cu zivjet' tad

Mogu glavom razbit' sto
Ali ko ce sasit' to
Mogu pare posuditi
Ali ko ce sve to vratiti

Mogu popit' piva sto
ali ko ce platit' to
Mogu srusit' citav grad
Ali gdje cu zivjet' tad

Za bacile ja sam raj
Da li hoces da ti dam
Cigarete su mi lijek
Da sa njima skratim vijek

Mislim da je ovo hit
Pjevanja sam ovog sit
A sada opet odo' pit'
A sada opet odo' pit'


10 GODINA ('97)

Moja generacija

Rodeni smo u doba velikih planova
anexija, ratova i prljavih klanova

Sada je vec drugo vrijeme

kasno je za vase pridike,
vi ste prokockali, svoje prilike

Moja generacija ne poznaje strah
moja generacija nije, nije smrad
moja generacija ne prizna poraz
moja generacija nije, nije laz

Moja generacija sad je smjela

da svima kaze sta je boli
moja generacija sad je zrela
i vasi snovi sad su moji

N.V.P.

Iz provincije je poslat u grad
kao mlad i podoban kadar
rumenih obraza,cudna hoda,
podsisana,poslusna,prazna glava

Neko mu usput rece
da zivot nije borba
nauci samo pravila igre
i slijepo, slijepo ih slijedi

Ucio je vrlo brzo
i samo klimao glavom
izrastao je u pravo
poslusno provincijsko govno

Odsluzio je i JNA
ponosno, uzorno i casno
mada mu dosta stvari
tada nije bilo jasno

Nije mogao shvatiti one
sto drukcije izgledaju i misle
al`je zato dovlacio i pomagao
svoje rumene zemljake

Ne, ne, ne vjeruj provincijalcu
ne vjeruj mu nikada

Mozda je malo zakasnio
da obuce novo odijelo
jer ga je zbunila
zadnja sjednica i CK tijelo

Deset godina

Nisam znao da postojim
dok nisam cuo taj zvuk
ni da postoji ona druga strana
prljava strasna iskrena i glasna

Bilo je mnogo ljudi i pica
muzike,krvi,padova i sjaja
al`borbi nikada kraja
al`borbi nikada kraja

10 godina,10godina,10 godina

Slabice zivot pregazi
pizde odose drugim tokom
a ja sam ostajao svoj na svom
a ja sam ostajao svoj na svom

Tako sam cesto ostajao sam
lutao ulicama kao pas
u tom ludom ritmu trazio spas
u tom ludom ritmu trazio spas

10 godina, 10 godina, 10 godina

Siguran sam da ce doci
neko poslije nas
siguran sam da ce neko
cuti nas glas
neko ko ce dizati
prasinu u zrak

10 godina
kroz mulj i blato
10 godina
ja zivim strasno
10 godina
ja pjevam glasno
10 godina
ja pjevam glasno

10 godina, 10 godina, 10 godina

Prevara

Nikada nisam posustao
na pola puta nisam stao
kroz pakao ulice
koracao sam i vjerovao

Sa istinom sam zivio
sa njom sam rastao
kada bol je gusila
moja nada je jacala

Moje su misli
oruzje sto ubija
moje su misli
vama zabuna
moji su snovi
vama tvrdava
nikada je
necete osvojiti

Put sa trnjem sam odabrao
smijao se i plakao
padao i ustajao
boriti se nastavljao

Nista nisam trazio
a sve ste htjeli uzeti
sad sve je prekasno
ne mozete me slomiti

A vase su misli
prevara
i vase su namjere
prevara
jer vasi su zivoti
prevara
i mi smo vasa
sudbina

Blues

( Proces – Mircez)

Otvori usta nisi u pravu
kad kazes da nemas nista reci
otvori oci pogledaj oko sebe
nisi jedini koji gledas

Prestani me gledati kroz tude oci
prestani misliti tudom glavom
okreni se,
i zaurlaj

Ja te ne volim

Novi dan

Jedem jutarnju snitu kruha
premazanu naslovima iz dnevnih novina

Dekorisani komadi mesa
smiju se sa TV ekrana

Nasminkani dio braka
obavlja svoju nocnu duznost
i sve je to zbog novog dana
i sva je to zbog novog dana

Sve je to zbog novog dana

Ocevi donose iz preduzeca
paket obecanja lazi i smeca
a majke daju djeci kasikom

Sedam pogodenih brojeva
i tako se definise sreca

Jesen

Nikad nisam bio tako crn
kao ove jeseni

Kapi dosadne kise odlaze
niz mutnu rijeku

A ja...

Sa pustih,ugaslih puteva
vjetar podize mrtvo lisce

A ja...

Nisam kao nekada
nekada u jesen

Smisao trazim u nestalim
oblacima poslije kise

Na neznani grob stavim cvijeca
i malo stihova

I to je sve

Nisam kao nekada
nekada u jesen

Grad bez svjetlosti

Sva tvoja nadanja
snovi i padanja
ostala su na plocniku
u gradu bez svjetlosti

Tvoja proslost jos krvari
oduzima ti snagu
u besanim nocima
u nemirnim snovima

Ti zelis da pobjegnes
i sve da ostavis
ti zelis da nestanes
i sve da zaboravis

Nema nade.nema nade
u gradu bez svjetlosti
nema radosti, nema radosti
u gradu bez svjetlosti

Nocas tvoja sjena
lebdi iznad grada
putuje ka svjetlosti
bjezi iz smrada

Zapadno od pakla

Zivot se budi negdje daleko
tamo negdje gdje ne spadam ja

Sunce izlazi iza zeljezne zavjese
koja zaklanja moj svijet

Vas je zivot bljestav i sjajan
dok iz moga sija krv i znoj

Razlicit svijet smo vi i ja
al´osmjeh mi blista jer znam:

Zub vremena razara tijela
cak i ispod bijelog mermera
i groblja su podjednako tamna
strpljivo cekaju i vas i nas,i vas i nas

Zapadno od pakla
tu je moj raj
Istocno od raja
tu je vas kraj

Tragovi proslosti

U mladosti sam bio prkosan momak
suza i boli nisam imao
moliti nekoga nisam znao
moliti nekoga nisam htio

Bio sam pun ponosa i inata
nikom nisam dao ispred sebe
kosa mi je bila crvena il´plava
rusio i lomio sve pred sobom

Ostavljao oziljke po tijelu i licu
obozavao votku, lozu i pivu
nosio majicu Sid Vicious was innocent
i to je bio cijeli moj svijet

Jer,Pankrti,Parafi i Termiti
kroz zivot su me vodili
ulica,kaos i anarhija
zivot su mi krojili

Volio Kennedys–e i D.O.A.
sanjao New York City i L.A.
volio U.K.Subs,Business i GBH
sanjao London,Paris i drevni Bec

Rat me baci u novi zivot
prepun nepravde i praznine
umoran se budim i ruke mi drhte
i to je sada cijeli moj svijet

A,Pankrti,Parafi i Termiti...

Zli duhovi

Nekada je svjetlost
ulazila i kroz moj prozor
a vjetar i kisa igrali se
na mom staklu

Nekada su sretni ljudi
prolazili mojom ulicom
a zrake sunca plesale
i budile me u mojoj sobi

Moje kise vise nema
moga vjetra vise nema
sretnih ljudi vise nema
zraka sunca vise nema

U mojoj sobi spavaju
nepozvani,strani ljudi
po mojoj sobi hodaju
losi i zli duhovi

Cujem plac zidova
dozivanje, jauk postera
cujem vapaj LP–ija
vrisak gitare u novog vlasnika

Pa gdje si ti, vrati se
gusimo se, davimo se
skini prasinu sad sa nas
pa mi smo tvoji,mi smo tvoji

A ja, ja sam negdje tamo daleko
tamo negdje gdje je uvijek tama
tamo gdje su hladni ljudi
tamo gdje je vjecito snijeg
Podijeli / Share: