Što se tiče punxa nacionalista mi tim punxima kažemo FUCK OFF!!!

Kada ste osnovani i zašto se zovete Genevan Decret?

Kokić: Nastali smo u septembru 1984. u postavi: Adam - glas, Kokić - gitara, Roba - bas, Goran - bubnjevi, međutim to je bilo SHIT. Prava postava je došla kasnije kada je Golub ušao u bend i kada sam ja iz benda izbacio Gorana. Tada je to bio total trash bend, total chaos, uuuuu kurac. A zašto se zovemo genevan Decret, pa to nismo se mogli sjetit boljeg imena.

Kako stojite sa koncertima? Hoćete li uskoro negdje svirati?

Kokić: Scena u Mostaru haha. Pa čuj kakva scena, sve je to SHIT, mi smo jedini HCT bend ovdje a tu je i Paranoya koja svira old school punk / psihodelija, scene nema.

Da li ima uslova za organizovanje koncerata tu u Mostaru?

Kokić: Uslova za organizovanje koncerata nema jer gdje god je sala nalaze se pogrešni ljudi - LEVATI.

Šta mislite o Ljubljani i ljudima tamo?

Kokić: O ljubljani, pa čuj, tamo su svi ljudi koje ja znam odlični, prava su raja. Stvarno ne znam da sam igdje bio primljen kao u Ljubljani. Super su, posebno bih pozdravio Božu (član benda 2227), zatim ostale: Nigera, Janija, Kurija, Marsu, Anarhistu i ostale.

Da li imate neke posebne muzičke uzore?

Kokić: Posebne muzičke uzore nemamo.

O čemu govore vaši tekstovi i zašto?

Kokić: Tekstovi govore o životu, o ljudima oko nas i šta ti ga ja znam...

Šta mislite o nacionalizmu?

Kokić: O nacionalizmu, pa što se tiče punxa nacionalista mi tim punxima kažemo FUCK OFF!!!

Kako vam se dopala fešta STRAH 85?

Kokić: Strah 85 je zaista dobra fešta bila i sve je bilo na nivou, samo mislim da nije trebala biti ona tuča, ali uvijek neko usere, takvi smo mi. Što se tiče opreme na fešti, ona je bila SHIT. Gitare se nisu čule. Kurac su ljudi sa opremom napravili, umjesto da mikrofone stave na gitarska pojačala, oni ih postavljaju na bubnjeve. Joj pravila.

Mislite da bi takvih koncerata trebalo biti više?

Kokić: Bilo bi dobro kada bi ih bilo više.

Šta mislite o ANARHIJI?

Kokić: O anarhiji mislim sve najbolje. Jako je dobra jaranica haha, ne želim vuiše da pričam o anarhiji. To je bio fazon samo dok su bili Pistolsi, ali svak po meni ima svoju anarhiju i svak može reći ''ja sam anarhist'' ali me boli kurac za tim. Anarchy...

Da li biste svirali u Banjaluci kada bi vas pozvali?

Kokić: Zašto da ne. Pozovite nas!

Da li ste za podjeljenost među punxima?

Kokić: Kratko i jasno NE.

Čujem da u Sarajevu postoje neki HC bendovi koji su nastali kao reakcija sadašnje stanje u Mostaru. Reci mi nešto više o njima.

Kokić: U Sarajevu su postojali neki bendovi, međutim to više ne radi, mislim niti jedan bend više ne postoji, ali kako mi Buco kaže on pravi zine, tako da se ipak u Sarajevu nešto radi. On najviše radi od sarajevski punxa, on je organizovao i koncert PANDEMONIUM + U. B. R. To je sve u Sarajevu bilo okej kad je KUK radio, sad kad KUK ne radi vrlo je teško naći prostor za sviranje u Sarajevu. Buco pokušava sa džez klubom međutim tip koji vodi (drži) džez klub non - stop nešto sere. Mislim da je poslije ljubljanske SISKE sarajevski KUK bio najveća punk rupa u Jugoslaviji.

Idete li na koncerte u druge gradove YU?

Kokić: Idemo kad imamo love.

Nešto za kraj?

Kokić: Pozdrav Draženu i ostalim punxima u Banjaluci. KEEP FIGHTING!!!
Podijeli / Share: